دوست دارد. نظرات. دنبال کنندگان نسبت ها

 

هیچ نکته ای برای وسواس وجود ندارد ، اما بگذارید صادق باشیم. همه به دنبال اعتبارسنجی هستند و رسانه های اجتماعی یکی از سریعترین و آسان ترین راه ها برای بدست آوردن آن است.

 

 

ممکن است فیس بوک از نظر تعداد کل کاربران و تعامل روزمره پادشاهی کند ، اما دیگر گزینه رسانه های اجتماعی به اصطلاح "جوان و لگن" نیست.

 

این تاج در حال تغییر است به اینستاگرام ، که در حال حاضر 700 میلیون کاربر فعال ماهانه به سرعت در حال رشد است - اکثر آنها در محدوده سنین تا 29 سال قرار دارند.

اگر رشد اینستاگرام با همان سرعت به شتاب خود ادامه دهد ، بستر اشتراک گذاری عکس تا پایان سال 2017 به 1 میلیارد کاربر خواهد رسید.

 

اینستاگرام نه تنها برای به نمایش گذاشتن زندگی شخصی شما ، بلکه به عنوان راهی برای تبلیغ شغل و رشد برند شما نیز ارزشمند است.

 

86٪ برندهای برتر در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می کنند.

 

و این به دلایلی خوب است: در رویداد رسانه های اجتماعی Socialbakers 2017 در پراگ ، این شرکت تحقیقاتی را نشان داد که نشان می دهد مارک ها تقریباً 4 برابر بیشتر از فیس بوک در اینستاگرام (4.21٪ از پیروان) دارند.

 

طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط لوئیز مایرز ، حدود 1/3 از کاربران اینستاگرام دارای مدرک دانشگاهی هستند.

 

با این واقعیت ترکیب کنید که 37٪ از کاربران اینستاگرام سالانه بیش از 75،000 دلار درآمد کسب می کنند. محبوبیت - و پول زیادی وجود دارد که می توانید از طریق این گرام بدست آورید.

ما آخرین روندها را تجزیه و تحلیل کرده ایم و با 14 روش در مورد نحوه جذب دنبال کننده بیشتر در اینستاگرام - دنبال کننده های بسیار بیشتری در اینستاگرام - و مارک خودتان ، زمان بسیار خوبی را ارائه داده ایم.

 

من مهم نیستم که شما فقط یک جو متوسط با 100 دنبال کننده هستید یا اینکه می خواهید قدم بعدی را بردارید زیرا قبلاً 10،000 دنبال کننده دارید.

 

این مراحل را عملی کنید و در مسیر Insta-Fame خواهید بود.

نظرات تأثیرگذار

قبل از اینکه در مورد هر مرحله از جزئیات استفاده کنیم ، یک بخش ویژه برای شما دارم.

 

من به تعداد معدودی از تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی (که بسیاری از آنها در Forbes Top 25 Influencers بازاریابی سال 2017 مشاهده شده اند) رسیدم و برخی از توصیه های ارزشمند را کسب کردم.

 

در اینجا چند نکات برجسته آورده شده است:

لوئیس هاوز ، نویسنده پرفروش NYT و جهان میزبان 100 پادکست برتر (378k دنبال کننده IG)

 

س: "شایع ترین اشتباهی که مردم می بینید هنگام تلاش برای رشد اینستاگرام خود مرتکب چه اشتباهی می شوند؟"

 

پاسخ: "آنها هیچ ارزش دیگری به دیگران نمی دهند. آنها فقط در مورد آنها صحبت می کنند. "

جاش استیمل ، کارشناس بازاریابی و بنیانگذار / مدیرعامل MWI

 

س: "شایع ترین اشتباهی که مردم می بینید هنگام تلاش برای رشد اینستاگرام خود مرتکب چه اشتباهی می شوند؟"

 

پاسخ: ”شایع ترین اشتباهی که من در تلاش برای رشد یک حساب اینستاگرام مرتکب می شوم عدم تمرکز است. به حساب خود مانند جعبه غلات صبحانه فکر کنید. باید روی جعبه به وضوح بگویید که چیست. هر وقت غلات را از آن جعبه می ریزم ، بهتر است همان غلات را از آن بیرون بیاورم - اگر می خواستم نوع دیگری از غلات را بخواهم ، جعبه دیگری را انتخاب می کردم. یک موضوع ، یک تمرکز انتخاب کنید و به آن بچسبید. "

نیکلاس کول ، نویسنده مجله و نویسنده مجله ، نویسنده برتر 3 بار Quora

 

س: "شایع ترین اشتباهی که مردم می بینید هنگام تلاش برای رشد اینستاگرام خود مرتکب چه اشتباهی می شوند؟"

 

پاسخ: ”بزرگترین اشتباهی که مردم نه تنها در اینستاگرام بلکه هر بستر اجتماعی انجام می دهند ، فهمیدن ارزش واقعی آنها نیست.

 

هک های رشد ، عادت ارسال روزانه ، همکاری با دیگر تأثیر گذاران - همه این موارد نسبتاً اساسی هستند و بخشی از روند رشد موارد زیر هستند. اما آنها ریشه اصلی ندارند و هیچکدام مخاطبان بزرگ و وفادار را به خود جلب نخواهند کرد.

 

اگر می خواهید یک مجری محتوا باشید ، باید واقعاً از خود بپرسید که چرا مردم باید از شما پیروی کنند - چه ارزشی را به آنها می دهید. آیا آنها شما را برای مقصد سفر دنبال می کنند؟ آیا آنها به دنبال شما هستند تا یاد بگیرند که چگونه طبخ و غذای سالم بخورید؟ آیا آنها از شما پیروی می کنند که از سفر کارآفرینی خود الهام بگیرند؟ شما باید به مقداری که به آنها می دهید و آنچه که انتظار دارید اشاره کنید ، بنابراین می توانید محتوای خود را اصلاح کنید تا این ارزش را بهتر از هر کس دیگری در فضای خود ارائه دهید.

 

مردم دنبال کسانی می شوند که در ارائه ارزش مورد نظر خود بهترین باشند. به همین ترتیب شما نمی خواهید ایستگاه خبری محلی خود را از طریق CNN تماشا کنید ، به عنوان مثال ، مخاطبان بزرگ اجتماعی نمی خواهند به شما توجه کنند بیش از شخصی که ارزش خود را به روشی بسیار دقیق تر و مؤثر تر ارائه می دهد. اگر می خواهید یک دنباله بزرگ بسازید ، باید خود را به چالش بکشید تا در آن فضا بهترین باشید و تنها راهی که می توانید انجام دهید اینست که در ابتدا درک کنید که مخاطبان مورد نظر شما به طور فعال به دنبال چه چیزی هستند. "


ربات های اینستاگرام ، ,  ,اینستاگرام ,اشتباهی ,های ,یک ,دنبال کننده ,اشتباهی که ,در اینستاگرام ,خود را ,برای رشدمنبع

چگونه بتوانیم در اینستاگرام دنبال کنندگان را بدست آوریم

چگونه می توان دنبال کنندگان بیشتری را در اینستاگرام کسب کرد

آیا باید دنبال کننده بخرید؟

تفاوت ViralRace

حساب شما ممنوع نخواهد شد

چرا دنبال کننده را می خریم؟

Marketing بازاریابی رسانه های اجتماعی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تو بهترین خرید رو از ما داشته باش تخفیف ویژه فقط برای امروز تخفیف ویژه فقط برای امروز سایت قدیمی ها تخفیف سوتی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. silkroadcanadaservices پاتوق دانلود فیلم و سریال اینجا همه چی هست راهنمای رزبلاگی ها